KKK

619 1899

Tahaksin turvateenusega liituda, kuid ei tea, milliseid seadmeid mul vaja on.

Oma kodule vajaliku valvelahenduse ja seadmed saad mugavalt komplekteerida USS Security kodulehel. Pakutavate valvelahenduste valiku leiad siit.

Kui Sa endale sobivat lahendust ei leia või tekib küsimusi seadmete kohta, pöördu kindlasti meie klienditoe poole ja aitame Sind alati hea meelega.

 

Mis juhtub valveseadmetega, kui elekter ära läheb?

Kõik valveseadmed on varustatud varutoiteakuga, mis tagab seadme töövõime ka siis, kui elektrit parasjagu ei ole. Kui varutoiteakut on nõuetekohaselt kontrollitud, on see võimeline valvesüsteemi ära toitma ligikaudu 12 tundi. Selle aja jooksul peab klient elektritoite taastama, vastasel korral ei pruugi valvesüsteem enam mingi aja pärast toimida.

 

Miks mu valveseadmed annavad valehäireid?

Liikumisanduri valehäire põhjuseks võib olla anduri vale asukoht, näiteks küttekeha kohal, kus temperatuuri muutused võivad olla üsna järsud. Valehäirete põhjustajateks võivad olla ka kontrollimatult liikuvad asjad/esemed (nt. kardinad). Korduvate valehäirete puhul tuleks muuta andurite tundlikkust või paigutust. Häiret võib anda ka kõrbema läinud toit või valvestatud alal liikuv koduloom. Viimasel juhul soovitame kasutada loomakindlaid liikumisandureid, mis vähendab valehäire tekkimise võimalust.

 

Kas patrullekipaaži väljasõit on tasuline?

Valvet valides saad määrata, kas võtad madala kuutasuga paketi, milles väljasõitude eest tuleb täiendavalt maksta, või mõnevõrra kõrgema kuutasuga paketi, milles häirele reageerimine on hinna sees. Väljasõidud valehäirete puhul on tasulised.

Mis on valehäire?

Valehäire on tasu autopatrulli väljasõidu eest, kui väljasõidu põhjustas kliendi või kolmanda isiku hooletus, näiteks valvestatud alas liikuvad loomad, ruumide niiskus, sulgemata aken või muu sarnane põhjus.

Kuidas saab muuta valveobjekti kontaktisikuid?

Kõige mugavam on muuta valveobjekti kontaktisikut, kui lepingu sõlminud klient saadab sellekohase e-kirja lepingus määratud e-posti aadressilt USS Security Eesti AS aadressile klienditeenindus@uss.ee.

 

Olen oma elukohta vahetamas. Kas saan uues kodus jätkata USS Security kliendina?

Elukohta vahetades palume aadressimuutusest kirjalikul teel teavitada USS Security Eesti klienditeenindust, kes teeb teenuslepingus vajalikud muudatused.

 

Kas tehniku väljakutsumine on tasuline?

Kui tegemist ei ole garantiitöödega, on tehniku tellimine tasuline.

 

Kas korraline hooldus on seadmete garantiiajal tasuline?

Seadmete korraline hooldus garantiiajal on tasuline.

 

Kui pikk on seadmete garantiiaeg?

USS Security annab häiresüsteemi seadmetele ühe-aastase garantii. Garantiiaega hakatakse arvestama sellest hetkest kui häiresüsteemi seadmed on kliendile üle antud.

 

Millistel juhtudel garantii ei kehti?

Garantiiga häiresüsteemi seadmete remont või asendamine toimub USS Security kulul, välja arvatud järgmistel juhtudel:

  • Seadmete töökindlus on vähenenud kliendi, kolmandate isikute või vääramatu jõu süül.
  • Seadmeid on valesti hooldatud või kasutatud.
  • Häiresüsteemi seadmete hooldust või remonti on teostanud keegi kolmas isik.